Livrare si retur
Livrarea produselor comandate de pe Andar.ro
Livrarile vor fi facute oriunde in tara prin curier rapid GLS, in termen de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea receptionarii comenzii pe e-mail. Dupa plasarea comenzii urmeaza sa fiti contactat pentru verificarea si confirmarea comenzii. In perioada de "Black Friday" (17-24 noiembrie 2017) livrarea poate ajunge si la 6 zile lucratoare.
Costul transportului prin curierat rapid este in valoare de 19 lei si este suportat de client. Oferim transport gratuit pentru comenzile ce depasesc 250lei.
In general curierul va face livrarile intre orele 9-18:00 de aceea ar fi indicat sa oferiti o adresa de livrare la care puteti fi gasit in acest interval orar.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie al companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.
Momentan livrarile coletelor se fac doar pe teritoriul Romaniei.
Returul produselor
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Va rugam nu expediati coletul sau coletele cu plata ramburs. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport decat in cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie.
Este important sa ne trimiteti un e-mail la vanzari@andar.ro prin care sa ne anuntati ca trimiteti un retur, precum si sa ne scrieti datele contului bancar in care doriti sa va rambursam banii. Nu este suficient doar sa trimiteti produsele inapoi.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, produse murdare, ambalaj deteriorat etc.
Returnarea produselor cu defecte
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris sau prezentarea la sediul S.C. Zi de Zi Concept S.R.L. cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Inlocuirea produselor
In cazul in care ati cumparat un produs si constatati ca marimea aleasa nu este cea potrivita, se poate schimba cu conditia ca ambalajele, etichetele precum si produsul sa nu prezinte modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, murdarie, etc. Returnarea produsului se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea acestuia, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Astfel, clientul va trebui sa suporte costurile de transport pentru produsul returnat cat si pentru produsul schimbat.